با یک کلیک از مهم ترین اخبار و رویدادهای کمیته امداد مطلع شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته امداد در هفته گذشته با اخبار متنوعی روبه رو بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به بهره‌مندی 2 هزار خانواده زندانی از خدمات حمایتی کمیته امداد، افزایش بیش از یکصد هزار حامی به جمع حامیان کمیته امداد و استقرار 450 پایگاه کمیته امداد برای جمع آوری کمک های مردم تهران در روز قدس اشاره کرد.

 *استقرار 450 پایگاه کمیته امداد برای جمع آوری کمک های مردم تهران در روز قدس

محمد هادی سیف معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: به مناسبت روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تعداد 450 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی به ملت مظلوم فلسطین در مسیر راهپیمایی در استان تهران پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده در این پایگاه ها صرفأ برای کمک به مردم فلسطین است و برای مشارکت در طرح اطعام ویژه ماه رمضان، صندوق هایی با همین عنوان در مسیر راهپیمایی تعبیه شده است.

*بهره‌مندی 2 هزار خانواده زندانی از خدمات حمایتی کمیته امداد

علی کریمی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: حدود 2 هزار خانواده زندانی از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می شوند که بیشترین علت زندانی بودن سرپرست های خانوار، پرداخت نکردن دیه و محکومیت مالی است.

وی عنوان کرد: خانواده زندانیان از تمامی خدمات کمیته امداد از جمله مستمری، پوشش بیمه ای و خدمات درمانی، مشوق های تحصیلی، وام اشتغال و غیره بهره مند می شوند.

*افزایش بیش از یکصد هزار حامی به جمع حامیان کمیته امداد

علی محمد ذوالفقاری معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: در سال گذشته حدود یکصد و 19 هزار حامی به مجموع حامیان کمیته امداد در کشور افزوده شده که تنها حدود یکصد نفر از آنان در ماه رمضان جذب شده اند.

وی ادامه داد: ثبت نام از حامیان در ایام ماه مبارک رمضان در مراکز برگزاری نماز جمعه و پایگاه های کمیته امداد در راهپیمایی روز قدس انجام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.